Voor komende RSW zijn wij op zoek naar…

VACATURES RSW 2023

Versterking binnen het RSW-team

Bij de organisatie van RSW komt meer kijken dan je denkt. Een aantal keer voorafgaand aan RSW komt het RSW-team samen om de voorbereidingen te treffen. Hierbij zitten mensen van INFRA, subkamp, thema, tocht, keuken en alle andere activiteiten.

Thema (Team)

Ben jij creatief en vind je het leuk om op het podium te staan?! Of creatief maar vooral in de voorbereiding?! Alles is mogelijk! Lijkt dit je wat? Neem contact op en we kijken hoe we jouw creativiteit kunnen inzetten voor RSW 2023.

Subkampstaf

Als subkampmedewerker heb je weinig met de voorbereidingen te maken. Echter ben je op het weekend zelf des te drukker bezet! Je bent hét aanspreekpunt voor de scouts en leiding. Op de momenten dat de scouts dus op het terrein zijn, ben jij daar ook. Ben jij de beste overloop-spotter van 2023? Neem snel contact op!

INFRA-medewerker

Ben jij niet bang om je handen uit je mouwen te steken? Dan zoeken we jou! Het INFRA-team bestaat uit ongeveer 15 enthousiastelingen die niet bang zijn voor een stukje infra. Vervoeren van materialen, opzetten van een tent, het aan- en afsluiten van water&elektra; niets is te gek! In de dagen voorafgaand aan RSW zorgt team INFRA dat het terrein er netjes bijligt en alles op zijn plek staat; klaar voor een topweekend!

Jury

Tijdens RSW krijgen de scouts punten voor álles. Is kritisch jouw tweede naam? Ben jij niet bang om te proeven wat de scouts gekookt hebben? Loop jij een rondje om punten uit te delen voor het opzetten van tent&keuken? Dan is dit jóu functie! Meld je aan, kom gezellig langs en ervaar wat RSW inhoudt van dichtbij.

Poortmedewerker

Jij zorgt ervoor dat medewerkers, ouders, bezoekers etc veilig het terrein op en af kunnen.